Mint tudjátok, Zynga újabb javításokat végzett a Support oldalán , új külső, új cím, csak a hozzáállás maradt a régi. Na de ki vagyok én, hogy minden játékok atyját kritizáljam, ezért csak a tényekre hagyatkozom :)))
Itt már szembe ötlő a különbség a régi és új oldal között, hiszen, előszőr is, be kell jelentkeznünk a Facebook profilunkkal. A Facebook Connectre klikkelve, újabb ablak ugrik fel, amelyben megkérnek, hogy válasszunk egy úgynevezett Nicknamet vagyis felhasználói nevet. Ez lehet a saját facebookos profil nevünk, de tetszés szerint írhatunk be bármilyen más nevet is. Hogy miért kell ez? Mert az oldalon beírhatjuk kérdéseinket, vagy észrevételeinket a játékkal kapcsolatban, amelyre a többi felhasználó válaszolhat, sőt még az a csoda is megtörténhet, hogy maga Zynga egyik ügynöke szól hozzá a témához.
Tehát beírjuk a nevet,amely legalább 4-5 karakter kell tartalmazzon, vagyis legalább annyi betűből kell álljon vagy esetleg vegyesen szám és betűk, majd a Create Accountra klikkelunk és már ott is vagyunk a Support oldalon. Itt, a Current Game, Please selectre klikklve, meghatározhatjuk, hogy melyik Zynga játékkal kapcsolatos oldalon szeretnénk szétnézni vagy akár véleményt nyílvánítani, emailt írni. Ha kiválasztottuk, jelen esetben a Farmville játékot, akkor csak ráklikkelünk.
Bal oldalon olvashatjuk a többi játékos hozzászólásait, 3 kategóriában. Az Open Questionsra klikkelve, megnézhetjük, milyen kérdéseket tettek fel a többiek, az Answered Questionsnál, azokat a kérdéseket láthatjuk, amelyre már válaszoltak mások, az Everything kategóriában pedig vegyesen az összes hozzászólást. Természetesen Mi is válaszolhatunk bármelyik kérdésre, ha esetleg tudjuk a megoldást és szívesen segítenénk a többieknek. Ehez, az adott kérdés alatt lévő Answer gombra klikkelünk és már írhatjuk is a választ.
Jobb oldalt pedig, na igen, ott van a fekete leves. Ugyanis kevés halandó számára adatott meg, hogy Live chatot kapjon, vagyis élőben cseteljen valamelyik segítőkész Zynga ügynökkel. Többségünknek a 48 órás email lehetőség szerepel, mint opció. Néhány játékosnak 8 vagy 18 órás email lehetősége van, de egyik ismerősöm mesélte, hogy az csak kamu, mert ugyanúgy 2 nap múlva kapott választ az emailjára. Hogy kinek milyen lehetősége van a kapcsolattartáshoz Zyngával, az elméletileg attól függ, hogy milyen gyakran és milyen nagyságú farm cash mennyiséget vásárol.
Ha emailt szertnénk írni, akkor klikk a kis borítékra. Az eljárás menete nem változott, ugyanúgy megy minden, mint eddig.
Ha nincs a választható kategóriában az a téma, amely miatt szeretnénk írni, akkor klikk az Other opcióra,és az alatta megjelenő téglalapba írjuk le, angolul, hogy mi a baj. Aki nem tud angolul, annak ajánlom, hogy használja a Google fordítót. Írja le, lehetőleg minél egyszerűbben magyarul a mondandóját, majd az átfordított angol szöveget másolja be oda, megfogják érteni.
Sziporka
Farmville
Blogger news
-
Craft Shop Yarn üzemek Gyártóüzemek Állat gyártás Azure Emporium receptekkel Frmers Square, a craft farm -
Az üvegház használata Oviban felnőnek Hogyan működik a liget Mire jó az instant grow? A horgásztó rejtelmei Tehenezés videó Mit rejtenek a tojások? -
Nem tölt be a farm és egyéb problémák A szaladó kisfiú kikapcsolása FVFC a hírfolyamban Hogyan szelektáljuk a Face oldalt Képernyőkép készítése Segítség a linkes megosztáshoz Zynga Support
futó
2012. szeptember 29., szombat
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.