Farmville

Farmville
Friss hírek, első kézből, magyarul...

Blogger news

2012. július 19., csütörtök

Új fák


Új téma indult, a Zűr az űrben :) na jó, nem konkrétan ez a neve, simán csak Világűr téma, de mivel állandóan van valami gixer a játékkal, simán ez is lehetne az elnevezése. A 2 bolygó fa, tetszik, jópofa, ötletes, végre valami, ami még nem volt, viszont a robot fák, hmmm, azokba még fektethettek volna kicsivel több melót, na meg fantáziát, bár határozottan egyedire sikeredtek.
Tovább fut a Déli téma is. Nálam a nyerő kategóriába került, a mai kínálattal is elégedett vagyok, különösképpen a 2 magnólia fa lopta be magát a szívembe. Igaz, az egyik rózsaszín, de pont az a kellemes, szemet gyönyörködtető árnyalat, ami még nekem is tetszik. A másik 2 fa, nem nagy durranás, de úgy az összképet nézve, elégedett vagyok a mai frissítéssel.
És, hogy ne unatkozzunk, a jade farmra is érkezett egy új fa, a Jujube 1. szintű változata, amely jade coinsért is megvásárolható. Én nem találtam meg csak úgy simán a többi fa között, csak ha beírtam a market keresőjébe a nevét, akkor adta ki.




 FarmVille Saturn Tree – 8 Farm Cash
 FarmVille Mars Tree – 14 Farm Cash
 FarmVille Robot Tree – 6 Farm Cash
 FarmVille Giant Robot Tree – 12 Farm Cash
 FarmVille Southern Magnolia Tree – 8 Farm Cash
 FarmVille Saucer Magnolia Tree – 14 Farm Cash
 FarmVille Yaupon Holly Tree – 6 Farm Cash
 FarmVille Chickasaw Plum Tree – 12 Farm Cash
 FarmVille Jujube Tree - 6 Farm Cash vagy 80 000 Jade coins



Sziporka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.