Farmville

Farmville
Friss hírek, első kézből, magyarul...

Blogger news

2012. augusztus 4., szombat

Prémium bébibatyu és facsemete a Marketbe

Két érdekes item került nagy titokba ma a Market kínálatába. A prémium bébibatyu és a facsemete.






 Olyan állatott, illetve fát ígérve amivel eddig még nem rendelkezünk. 

A fa csemete felneveléséhez 20 darab kannára van szükségünk.










Az állathoz viszont már 40 tápra van szükség ahhoz, hogy felneveljük.




 Én valóban olyan állatokat és fát kaptam, amik még eddig nem voltak meg, illetve már eladtam, mint a birkát is, de ismerőseimtől tudom, hogy sajnos mind régi fák és állatok lesznek illetve olyanok, amik már meg is vannak nekik. Hát lehet ebbe megint kicsit félre nyúlt a Zynga, még jó hogy "csak" 2 Fv  ára, nem idegesít annyira minket, és egy kis szerencsével örülhetünk is, mint én a Katicabogárkámnak:)

Vica

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.